Co je AnSec

Na stránkách Anonymous Security (AnSec) můžete shromažďovat, diskutovat a vyměňovat si informace, které mají vztah k bezpečnosti obyvatel ČR, zachování státní suverenity, demokracie a svobody slova, jakož i informace vztahující se k osobní ochraně jednotlivců (témata jako je civilní ochrana, přežití v krizových situacích, osobní bezpečnost na internetu a podobná).

Projekt AnSec je zaměřený na Open Intelligence, tedy shromažďování, analýzu a interpretaci informací a dat z veřejně dostupných zdrojů. Při získávání informací je dodržování platných právních předpisů individuální odpovědností jednotlivých spolupracovníků. Při zpracovávání informací se řídíme zásadou sine ira et studio a ve vlastním zájmu usilujeme o objektivní, nezkreslené informace.

Proč je třeba vytvářet bezpečnostní encyklopedii ?

Pokud pravidelně sledujete alternativní média, jistě víte, že pokud se člověk nenechá otupit mainstreamovou produkcí, má šanci dostat se k mnoha důležitým informacím. Na českém internetu funguje několik relativně nezávislých listů, které poskytují objektivní zpravodajství, jsou schopné vytvářet vlastní analýzy a kriticky hodnotit informace, které se veřejnosti předkládají k věření. Za všechny jmenujme Finmag, Parlamentní listy, Reformy.cz, či Neviditelného psa. Řadu informací a analýz najdete také na blozích lidí jako je Pavel Kohout, Štěpán Pírko, Markéta Šichtařová, či Aleš Michl.

Když přední čeští ekonomové říkají, že je něco špatně, je celkem slušná šance, že mají pravdu.

Problém je v tom, že tyto informace jsou na zpravodajských serverech postupně nahrazovány novými - aktuálnějšími. Časem "ujedou" kamsi do historie redakčního archivu. Naproti tomu AnSec je prostředí, kde důležité informace zůstávají a jsou postupně rozšiřovány. Propojeny ve vzájemných souvislostech vytváří kolektivní znalostní bázi hnutí a umožňují nováčkům orientovat se v problematice. Tato logika systému také umožňuje eliminovat "propagandu na druhou stranu" jako jsou neověřené informace různých obskurních skupin. Našim cílem je shromažďovat kvalitní a ověřené informace.

A kdo vlastně jsme ?

Jsme jedna z buněk hnutí Anonymous. Hlásíme se k myšlence svobodného šíření informací a decentralizovaného kolektivního myšlení. Jsme součástí hejna. Neprovádíme hackerské útoky spočívající v pronikání do cizích počítačů. Nejsme banda počítačových cvoků, ale lidé s ekonomickým, technickým i humanitním vzděláním, kterým je vlastní kritické a samostatné myšlení.

Pokud vytvoříte nový článek, vždy jej nezapomeňte náležitě označit tagy a pomocí nastavení "parent" zařadit do obsahové struktury webu. Díky :)

Prosíme vás o dodržování několika málo pravidel:

Publikujte vždy pouze ověřené a/nebo ověřitelné informace.
Vždy uvádějte zdroj, zejména u informací, které mohou být nějakým způsobem kontroverzní.
Uvádět zdroj není nutné u obecně známých informací, u kterých není důvod očekávat vznik nejasností či rozporů, a které uvádíte pouze pro úplnost. (Např. co je to KPZ.)
Výňatky z dokumentů jiných autorů vždy řádně citujte, nejlépe s použitím generátoru citací
Je zakázáno publikování materiálů porušujících platné zákony ČR.
Myslete vždy vlastní hlavou.

My jsme Anonymous.
My jsme Legie.
Nezapomínáme.
Neodpouštíme.

Očekávejte nás.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License